نشست خبری آنلاین بانک پارسیان برگزار شد

همزمان با انتشار صورت های مالی شش ماهه؛

پایگاه خبری افق واقتصاد – پس از انتشار صورتهای مالی شش ماهه بانک پارسیان و با هدف شفاف سازی و ارایه توضیحات تکمیلی به سهامداران، بانک پارسیان کنفرانس خبری آنلاین خود را برگزار کرد. مدیران بانک در این نشست ضمن تشریح عملکرد مالی و برنامه‌های توسعه دیجیتال، به پرسش‌های سهامداران پاسخ دادند و از رشد پایدار، بهبود کیفیت دارایی‌ها و تقویت سودآوری در شش‌ماهه نخست سال خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری افق واقتصاد ؛  این کنفرانس خبری با حضور آقایان آقاپور، عضو هیئت‌مدیره و فلاح‌فر، معاون مالی و امور مجامع از طریق بستر سامانه دیما پلتفرم رسمی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برگزار شد.

در آغاز این نشست، آقاپور با اشاره به شرایط کلان اقتصادی کشور، تحولات نرخ ارز، سیاست‌های اعتباری و تغییرات نرخ سود بانکی، بر اهمیت مدیریت هوشمند منابع و تمرکز بر حفظ ثبات مالی تأکید کرد و افزود:

بانک پارسیان با تکیه بر ساختار توانمند مالی خود، مسیر رشد پایدار را علیرغم چالش‌های اقتصادی تداوم داده است.

 با تبیین شاخص‌های مالی بانک، از رشد منابع و سپرده‌ها، بهبود کیفیت دارایی‌ها، افزایش وصول مطالبات، خروج تدریجی از بنگاه‌داری، رشد نسبت کفایت سرمایه و عملکرد مثبت در بازار بین‌بانکی به‌عنوان دستاوردهای مهم بانک در سال جاری یاد کرد.

او این نتایج را حاصل اجرای سیاست‌های انضباط مالی و نظارت دقیق بر مدیریت منابع دانست.

در بخش دیگری از این نشست، عضو هیئت مدیره بانک به مرورِ عملکرد بانک پارسیان در حوزه بانکداری دیجیتال پرداخته و توسعه زیرساخت‌های فناورانه و اجرای پروژه‌های راهبردی در خدمات نوین مالی را از محورهای اولویت‌دار برشمرد و بر‌ بهبود ساختار مالی، ارتقای بهره‌وری و استمرار مسئولیت‌پذیری اجتماعی به‌عنوان مهم‌ترین مؤلفه‌های برنامه توسعه‌ای بانک تأکید و به اقداماتی که در قالب طرح‌های عام‌المنفعه، حمایتی و کارآفرینانه در حال اجراست، اشاره کرد.

آقاپور با اشاره به نتایج عملکرد شش‌ماهه نخست سال افزود: بانک پارسیان موفق شده است به رشد پایدار، بهبود کیفیت دارایی‌ها، افزایش کارایی و تقویت سودآوری دست یابد.

 برنامه‌های آتی بانک پارسیان شامل اصلاح ساختار فرآیندها، بهبود استانداردهای اعتبارسنجی، توسعه بانکداری دیجیتال و خدمات نوین، کنترل هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، تقویت درآمدهای پایدار، کاهش ریسک اعتباری و ارتقای کیفیت خدمات تشریح شد.

در پایان نشست، به پرسش‌های مطرح‌شده سهامداران از طریق سامانه دیما پاسخ داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا