گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری اعلام کرد که گزارش عملکرد ۷ ساله دولت تدبیر و امید منتشر می‌شود.

علیرضا معزی در پایان نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که با حضور نمایندگان رسانه‌های داخلی برگزار شد، گفت: گزارش تفصیلی و آماری عملکرد ۷ ساله دولت به تفکیک وزارتخانه‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

شرایط کشور و دستاوردها در ۷ سال گذشته، برای مردم بیان شود

رییس جمهوری در این  نشست خبری گفت: رسانه‌ها اگر نقد می کنند از این طرف شریط کشور، دستاوردها و فعالیت‌های دولت در ۷ سال را هم تبیین کنند، اینکه میزان توسعه شبکه برق در روستاها و آبرسانی به روستاها برای مردم گفته شود، وضعیت آموزش و بهداشت چگونه بوده و اکنون به شکلی شده است برای مردم تبیین شود البته با همه اقداماتی که انجام شده است اگر مردم بگویند شرایط بهتر از این می‌خواستیم حق با مردم است.

روحانی تصریح کرد: در رقابت‌های انتخاباتی  انتظارات را بالا می برند دولت که سر کار می آید، با آن سقف انتظارات فاصله دارد، بنا بود این فعالیت ها را انجام دهد اما نتوانست، یا خود آن نامزدی که موفق شده ادعا کرده که چه کارهایی انجام می دهد و یا رقیب وی، اما در مجموع دو طرف انتظار مردم و جامعه را افزایش داده اند.

رییس دولت تدبیر و امید گفت:‌ رسانه‌ها دولت را متوجه می‌کنند که باید تلاش بیشتری انجام دهد که صحیح است، اما باید رسانه هم در زمینه تببین دستاوردها و واقعیت برای مردم بیشتر تلاش کنند.

دکمه بازگشت به بالا