ممنوعیت فعالیت موسسات کنکوری در شاد

مسئول شبکه شاد اعلام کرد اجازه فعالیت‎های موسسات کنکوری را در فضای شاد نمی‎دهیم.

حسن‎ الحسینی در نشستی خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در بخش زیرساخت‎ها با بانک اطلاعاتی دانش‎آموزان روبرو هستیم که ساماندهی معلمان و دانش‎آموزان در آن ثبت می‎شود، گفت: پلتفرم شاد با مجموعه امکاناتی که در آن تعبیه شده از حالت صرفا خبری به حالت آموزشی تبدیل شده است و حضور و غیاب، آزمون ساز و… از امکانات جدید آن است.  احراز هویت بر اساس بانک اطلاعاتی سناد انجام می شود.

مسئول شبکه شاد با بیان اینکه تلفیقی بودن آموزش‎ها به شدت مورد تاکید ماست و امسال با آموزش تلفیقی به استقبال بازگشایی مدارس رفتیم گفت: منطقه و زوم‎بندی حضور دانش‎آموزان در شبکه شاد انجام شد. ابزارهای هوشمند مختلف چون موبایل‎ها و تبلت‎ها امکان اتصال به شبکه شاد را دارند.

وی با بیان اینکه سه نوع خدمت در شاد ارائه می‎شود، گفت: یک خدمت پایه و عمومی برای همه دانش‎آموزان ارائه می‎شود. بخش ارزش افزوده را داریم که به عنوان رقیب همکار وارد شاد می‎شود و به زودی در شاد فعال خواهد شد. خدمت سوم فوق برنامه و سرگرمی‎ها، امور پرورشی، ورزشی و غیره است.

وی در پاسخ به اینکه آیا استفاده از سرویس‎های مختلف شاد برای خانواده‎ها رایگان است؟ اظهار کرد: استفاده از شاد برای همه کاربران یعنی معلمان و دانش‎آموزان رایگان است و دستور ریاست جمهوری است. آموزش و پرورش پیگیر است و هرگونه شکایتی وجود داشته باشد کاربران می‎توانند با ۱۹۵ تماس گرفته و موارد را مطرح کنند.

الحسینی با اعلام اینکه شادنما بزودی برای معلولان فعال خواهد شد گفت: امیدواریم طی یک ماه آینده بتوانیم این قابلیت‎های جدید را فعال کنیم.

مسئول شبکه شاد درباره خدمات افزوده شاد نیز اظهار کرد: خدمات افزوده شاد که برودی فعال می‌شود شامل فعالیت‎های نرم‎افزاری، محتوایی، انواع فیلم و سرگرمی است که توسط بخش‎های غیردولتی که محتوای ارزنده مطابق استانداردهای ما تولید کند ارائه می‌شود و ما از آن استقبال می‌کنیم اما اجازه فعالیت‎های موسسات کنکوری را در این فضا نمی‎دهیم و حساسیت وجود دارد که این شبکه امن و صرفا برای تعلیم و تربیت باشد.

دکمه بازگشت به بالا