ثبت‎نام مرحله جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری آغاز شد

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‎نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‎بگیران این صندوق (سال ۱۳۹۹) از اول آبان به مدت یک ماه خبر داد.

محمود مرتضایی فرد با بیان اینکه مبلغ وام ضروری ۱۰ میلیون تومان است، گفت: همانند دوره‎های گذشته این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه ارائه می‎شود و بازنشستگان و وظیفه‎بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‎توانند با توجه به شرایط عنوان شده در سایت از ۱ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری به مدت یک ماه با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir اقدام به ثبت‎نام کنند.

وی گفت: متقاضیان طبق شرایطی که در زمان ثبت‎نام بر روی سایت درج می‎شود، می‎توانند ثبت‎نام کنند. بازنشستگانی که در مراحل اول و دوم سال ۹۸ (مهر سال ۹۸ تا مهر سال ۹۹) از وام ضروری ۷ یا ۱۰ میلیون تومانی استفاده کرده باشند، حتی در صورت ثبت‎نام نیز در این مرحله به آن‎ها وام تعلق نخواهد گرفت.

وی با بیان این نکته که  ثبت‎نام در سامانه اینترنتی، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد، تصریح کرد: پس از اتمام مهلت ثبت‎نام یک ماهه، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات رفاهی، میزان حقوق و غیره بررسی و اولویت‌بندی شده و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آنها در سامانه اعلام می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه زمان پرداخت وام دوره جدید پس از اتمام ثبت‎نام اینترنتی اعلام می‎شود، افزود: پرداخت وام ضروری واجدان شرایط به صورت ماهانه و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل صورت می‌گیرد و وام ضروری واجدان شرایط دارای امتیازهای اول به ترتیب در ماه‌های ابتدایی پرداخت خواهد شد.

منبع: صندوق بازنشستگی کشوری

دکمه بازگشت به بالا