۱۵خدمت درمانی برای فرهنگیان رایگان شد

پایگاه خبری افق و اقتصاد- مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از ارائه ۱۵ خدمت درمانی رایگان به فرهنگیان خبر داد.

گودرز کریمی فر گفت: با عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های بیمه خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی، جراحی‌های تخصصی، اروتز و پروتز، پیوند طبیعی اعضا، نازایی و ناباروری، بیماران و داروهای خاص به صورت نامحدود و رایگان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هزینه ویزیت پزشکان و داروهای فرهنگیان نیز طبق این بیمه نامه به صورت کامل پرداخت خواهد شد و بیماران خاص و صعب‎العلاج نیز می‌توانند از خدمات این بیمه درمانی به صورت رایگان استفاده کنند.

مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان و اعضای خانواده آن‌ها می‌توانند این خدمات درمانی را تنها با ارائه کارت ملی و به صورت رایگان از ۵ هزار و ۵۰۰ مرکز درمانی و بیمارستان طرف قرارداد دریافت کنند.

کریمی‎فر افزود: بیمه تکمیلی متعهد شده است که هزینه زایمان را به مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، لیزیک چشم را به مبلغ ۲ میلیون تومان و خدمات آمبولانسی را به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به فرهنگیان ارائه کند.

وی گفت: طبق این بیمه‎نامه همچنین فرهنگیانی که به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد با بیمه مراجعه می‌کنند می‌توانند همه هزینه‌های درمانی خود را حداکثر ظرف یک هفته دریافت کنند.

مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش تاکنون ۷۵۰ میلیارد تومان هزینه درمانی فرهنگیان را پرداخت کرده است و حق السهم فرهنگیان در بیمه جدید تکمیلی به ازای هر نفر ماهانه ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی تاکید کرد: طبق بیمه‎نامه جدید همچنین هزینه آزمایش کرونا و هزینه‌های بستری و معالجه فرهنگیان مبتلا به این ویروس نیز به طور کامل پرداخت خواهد شد.

کریمی‎فر گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از فرهنگیان تحت پوشش این بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت.

دکمه بازگشت به بالا