تمدید مهلت جاماندگان برای ثبت‌نام کتاب‌های درسی

پایگاه خبری افق و اقتصاد- آن دسته از دانش ‎آموزانی که تاکنون کتاب‌های درسی خود را خریداری نکرده‌اند تا پنج روز دیگر (۲۰ شهریور) مهلت دارند که با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به خرید کتاب درسی اقدام کنند.

طبق اعلام قبلی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، همچنین دانش‎ آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده‌اند تا ۳۱ شهریور فرصت دارند برای اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود از طریق نشانی https://www.irtextbook.ir  اقدام کنند.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‎ ریزی آموزشی با اعلام اینکه تا کنون ۱۲ میلیون و ۸۸۹ هزار دانش ‎آموز برای خرید اینترنتی کتاب‌های درسی خود اقدام کرده‎ اند و هنوز دو میلیون و ۱۱۰ هزار دانش ‎آموز کتاب‌های درسی خود را خریداری نکرده ‎اند، گفت: ما مهلت خرید اینترنتی کتاب‌های درسی را تا ۲۰ شهریور تمدید می‌کنیم.

خرید کتاب درسی نیازمند ثبت ‎نام دانش ‎آموزان در سامانه پادا و مشخص شدن مدرسه محل تحصیل آنهاست. در صورتی که دانش ‎آموزی در این سامانه ثبت‎نام نکند موفق به خرید کتاب درسی هم نخواهد شد.

وزارت آموزش و پرورش برای سال جاری بیش از ۱۴۶ میلیون جلد کتاب درسی چاپ کرده است که همه آنها از طریق مدارس توزیع خواهند شد. توزیع کتاب‌های درسی دانش‎ آموزان در همه مقاطع تحصیلی از ۲۰ شهریور در مدارس آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا