جمع آوری و بسته بندی ۲۰۰ سبد کالا برای توزیع بین محرومان از سوی کانون خدمت رضوی

پایگاه خبری افق و اقتصاد- در تهران در هر منطقه یک پایگاه آستان قدس رضوی بر پاست که از سوی خادم یاران آستان قدس رضوی اداره می‌شود .

کار این پایگاه‎ ها کمک‎ رسانی به افراد بی ‎بضاعت و خانواده ‎های محروم منطقه در هر زمینه ‎ای است .

در همین راستا نیز امروز، پایگاه کمک ‎رسانی آستان قدس رضوی در مسجد شهدای منطقه ۲ اقدام به جمع‎ آوری و بسته ‎بندی ۲۰۰ سبد کالا شامل ۲۰ قلم مواد غذایی و پروتئینی و بهداشتی و لوازم تحریر، برای توزیع بین محرومان منطقه ۲ و مناطق همجوار کرده است.

خادمیاران این پایگاه هر ماه یا دو ماه یک بار اقدام به جمع ‎آوری و بسته‎ بندی بسته ‎های کمک ‎های مومنانه از طرف خیران منطقه اهالی منطقه و خادمیاران این پایگاه می‎ کنند که این بسته ‎ها شامل ارزاق مصرفی مانند برنج، روغن، رب، گوشت، مرغ و … است که جمعا شامل ۲۰ قلم ارزاق و خواروبار است که طی بسته‎ بندی از سوی خادمیاران آستان قدس رضوی در روزهای مبارک در هر ماه، مانند ولادت با سعادت پیامبر خوبی ‎ها حضرت محمد مصطفی ( ص ) و چنین روزها و مناسبت ‎هایی در بین محرومان و خانواده‎ های بی‎ بضاعت توزیع می‎ شود .

لازم به ذکر است که بسته ‎های کمک‎ های مومنانه آستان قدس رضوی در هر ماه به دویست بسته هم می ‌رسد .اما کمک ‎های مومنانه خادمیاران آستان قدس رضوی فقط به همین بسته‎ های ارزاق ختم نمی ‌شود .

خادمیاران آستان قدس رضوی در ۲۱ شغل در حال کمک ‎رسانی و خدمت به محرومان جامعه هستند در بین این خادمیاران داوطلب آستان قدس رضوی هر نوع خدمتی دیده می ‎شود از پزشکان داوطلب، اکیپ جراحی، مهندسان، مشاوران، روانپزشکان و ده ‎ها شغل و تخصص دیگر به صورت داوطلبانه به محرومان خدمت خالصانه می ‌کنند .

در میان این کمک ‎های مومنانه و کمک‌ رسانی به محرومان تهیه جهیزیه برای نوعروسان، یاری رساندن به بیماران بی ‌بضاعت، پیدا کردن شغل برای جوانان و صدها کمک خالصانه نیز به چشم می‌ خورد .

این صحنه‌ ها که خادمیاران آستان قدس رضوی به تصویر می‎ کشند، کم نظیر است و هر ماه با توان خستگی ‎ناپذیر خود این اقلام را جمع ‎آوری کرده و به زیبایی در کنار هم بسته ‌بندی کرده و بدست محرومان می‌ رسانند .

خانواده هایی که آستان قدس، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اهالی منطقه و سراهای محله معرفی می‌ شوند در هر مناسبتی این اقلام و ارزاق را از سوی خادمیاران آستان قدس رضوی دریافت می ‎کنند .

 

کد خبرنگار: ۱۰۰۲/ امیر رضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا