آقای دایی بیایید با هم کمیته حقیقت‌ یاب تشکیل دهیم

پایگاه خبری تحلیلی افق و اقتصاد _ دیشب علی دایی برای دومین بار نسبت به فوت اسرا پناهی موضع‌گیری کرد و علت این حادثه را زیر سوال برد. خوب است ایشان به همراه جمعی از رسانه‌ها کمیته حقیقت‌یابی را تشکیل دهند و برای شفاف شدن صحت ماجرا کار را پیش ببرند.

علی دایی دیشب برای دومین بار در مورد فوت یک دانش آموز اردبیلی موضع‌گیری کرد. دایی در استوری پیج خود نوشت: « با توجه به صحبت های عموی اسرا پناهی در صدا و سیما که عامل مرگ را بیماری مادرزادی و نارسایی قلب عنوان می نماید (اینجانب قبول ندارم) که در بیمارستان فاطمی اردبیل اتفاق افتاده است پس خودکشی دختر نازنین شهرم صحت ندارد و شما راست نمی‌گویید. در پاسخ به اخبار «منتصب» به اینجانب در صداوسیما و برخی از خبرگزاری‌ها لازم به ذکر می‌دانم اطلاعات من از زادگاهم اردبیل کامل می‌باشد و اگر به صحت مسئله‌ای نرسم هیچگاه اظهار نظر نمی‌کنم.»

حالا که آقای دایی بر نظر خودشان اصرار دارند پیشنهاد می‌کنیم با توجه به اهمیت مسئله و برای شفاف شدن ابعاد این اتفاق، ایشان یک کمیته حقیقت یاب تشکیل دهند و تا شفاف شدن مسئله کار را پیش ببرند و رها نکنند.

مسلما خبرگزاریها و سایر رسانه‌ها هم به جهت احترامی که به ایشان قائل هستند در تمام این مسیر همراهشان خواهند بود.

به نظر می‌رسد در این حادثه شاهدان زیادی وجود داشته باشد؛ از صدها دانش آموزی که در مدرسه شاهد هستند تا کادر بیمارستان و خانواده و دوستان و آشنایان دختری که فوت کرده می‌توانند به آقای دایی کمک کنند تا مسئله روشن شود؛ ما هم به عنوان رسانه در کنارشان خواهیم بود.

شواهدی وجود دارد که فوت این دختر با مسمویت دارویی بوده با این حال خانواده ایشان تاکید دارند که این حادثه ناشی از بیماری قبلی این دختر بوده است که خود این مسئله هم قابل درک است. در هر صورت این ماجرا حتما پیچیده‌تر از سقوط هواپیمای اوکراینی نیست که به فاصله ۲ روز توسط جمهوری اسلامی ایران تعیین تکلیف شد. ایشان هم می تواند با حضور رسانه ها ماجرا را در کمترین زمان پیگیری کنند و برای مردم توضیح دهند چه اتفاقی افتاده است.

جمهوری اسلامی ایران با مردم خود صادق است. اگر در مدیران میانی هم کسانی باشند که دچار خطا و سهوی شدند باز هم جمهوری اسلامی هرگز با مردم خود غیرصادقانه برخورد نخواهد کرد و تا محکومیت آن مدیران پیش می‌رود. شایسته است آقای دایی هم همین شیوه را انتخاب کنند و تا انتهای مسیر کار را پیش ببرند و مسوولیت هر نتیجه ای که حاصل شد را برعهده گیرند. اگر ایشان دچار خطا شدند نیز مانند جمهوری اسلامی ایران صادقانه برخورد کرده و ضمن عذرخواهی از مردم برای جبران ماجرا اقدام کنند.

اگر در این چند روز آقای دایی دچار ضرر و زیانی بابت تعطیلی کسب و کار خود شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا