ایران فروشنده لایسنس پالایشگاهی و پتروشیمی می‌شود

پایگاه خبری افق و اقتصاد – قرارداد ارائه لایسنس و دانش فنی تکمیل زنجیره ارزش صنعت نفت و پتروشیمی با هدف تشکیل شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد امضا شد.

این قرارداد روز شنبه در آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران، بین گروه گسترش انرژی پاسارگاد، شرکت بین‌المللی Rezel و شرکت شهر کاتالیست رز اروند، نماینده انحصاری شرکت Rezel در ایران در غرفه شرکت گسترش انرژی پاسارگاد به امضا رسید.

بر اساس این قرارداد مهم و استراتژیک، برای اولین بار در ایران، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد صاحب لایسنس زنجیره ارزش خواهد شد و شرکتی مشترک با سهامداری شرکت‌های گسترش انرژی پاسارگاد، Rezel و شهر کاتالیست رز اروند به نام شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد تأسیس خواهد شد.

علیرضا صادق‌آبادی مدیرعامل گروه گسترش انرژی پاسارگاد پس از امضای قرارداد گفت: یک شراکت استراتژیک با شرکت Rezel تشکیل دادیم که در بازار خاورمیانه، تکنولوژی و تجهیزات حساس واحدهای پایین‌دستی، پتروشیمی و پالایشگاهی را مشترکا بسازیم تا منتهی به توسعه صنعت پتروشیمی در کشور عزیزمان ایران شود.

نماینده Rezel چین هم ابراز امیدواری کرد این قرارداد، منجر به همکاری‌های گسترده‌تر و طولانی‌مدت با شرکت‌های ایرانی در آینده شود.
همچنین کعبی مدیرعامل شرکت شهر کاتالیست رز اروند گفت: با کمک شرکای خارجی، ساخت داخل را توسعه خواهیم داد و تکنولوژی زنجیره ارزش را بومی خواهیم کرد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی با حضور ۱۵۰۰ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط با صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا