اتصال بیش از ۱۸هزار خانوار شهری به شبکه فیبرنوری در گلستان

پایگاه خبری افق و اقتصاد-حامد قدس علوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: اجرای پروژه اتصال فیبرنوری منازل و کسبوکارها در شهرهای استان از مرز بیش از ۱۸ هزار خانوار گذشت.
به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد ؛ حامد قدس علوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: فراهمسازی دسترسی شهروندان به اینترنت پرسرعت فیبرنوری در شهرهای استان با اتصال بیش از ۱۸هزار و ۷۰۱ خانوار شهری در گلستان درحال انجام هست.
وی با اشاره به اهمیت این طرح در ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی بیان کرد: بعد از اجرای پوشش صددرصدی فیبرنوری در همه ۳۷ شهر استان در سال های گذشته، اتصال کسب و کارها، مشاغل و خانوارها به فیبرنوری از برنامه های دارای اولویت این اداره کل است.




