رئیس سازمان حفاظت محیطزیست:
تأکیدات رئیسجمهور پزشکیان بر بهرهمندی پایدار از منابع زیستی مایه دلگرمی و فصلالخطاب است

پایگاه خبری افق و اقتصاد-شینا انصاری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نوشت: تأکیدات رئیسجمهور پزشکیان بر حفظ محیط زیست مایه دلگرمی و فصلالخطاب ما در سازمان حفاظت محیط زیست است.
به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد ؛ شینا انصاری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شرایطی که کشور عزیزمان با پیامدهای اقتصادی ناشی از دو جنگ تحمیلی ناجوانمردانه روبهرو است، تأکیدات رئیسجمهور پزشکیان بر حفظ محیط زیست، بهرهمندی پایدار از منابع زیستی و عدالت محیط زیستی مبتنی بر حقوق نسلهای آینده، مایه دلگرمی و فصلالخطاب ما در سازمان حفاظت محیط زیست است.




