اختلال در دسترسی خارج از کشور به برخی سایت‌ها

منشأ مشکل شرکت زیرساخت یا دیتاسنترها؟

پایگاه خبری افق و اقتصاد-در پی اعمال برخی محدودیت‌های ایران‌اکسس بر روی تعدادی از وب‌سایت‌ها، طی ساعات اخیر دسترسی به برخی سایت‌ها از خارج کشور با اختلال مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد ؛ طی ساعات اخیر و هم‌زمان با اعمال برخی محدودیت‌های ایران‌اکسس برای تعدادی از وب‌سایت‌ها، کاربران خارج از کشور در دسترسی به برخی سایت‌ها با اختلال مواجه شده‌اند.

بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده با برخی دیتاسنترهای داخلی، اعلام شد که برخی مسیرهای ارتباطی مسدود شده و منشأ این اختلال به شرکت ارتباطات زیرساخت بازمی‌گردد.

در حال حاضر پیگیری‌ها برای رفع مشکل و بازگشت دسترسی پایدار ادامه دارد و انتظار می‌رود پس از اعمال اصلاحات لازم در مسیرهای ارتباطی، وضعیت دسترسی به حالت عادی بازگردد.

جزئیات تکمیلی این موضوع در صورت اعلام رسمی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا