توسعه همکاریهای ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد

پایگاه خبری افق و اقتصاد-وزیر نفت در دیدار با وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند درباره توسعه همکاریهای دوجانبه در حوزه انرژی گفتوگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد ؛ محسن پاکنژاد که برای حضور در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس امروز چهارشنبه، سوم تیر تهران را به مقصد هند ترک کرد، در نخستین روز از سفرش با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند دیدار و گفتگو کرد.
وی در بدو ورود به فرودگاه گفته بود: برای توسعه روابط با هند در همه زمینهها بهویژه بخش انرژی آماده هستیم.
یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن چهارم و پنجم تیر در شهر گوروگرام هند برگزار میشود.
گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشورهای در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گردهم آورده است.




