با بدرقه مقامات پاکستانی؛
رئیسجمهور پزشکیان اسلامآباد را ترک کرد

پایگاه خبری افق و اقتصاد-رئیس جمهور پزشکیان پس از انجام سفری یک روزه به پاکستان و دیدار و گفتوگو با مقامات این کشور، اسلامآباد را به مقصد تهران ترک کرد.
به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد ؛ دکتر مسعود پزشکیان در جریان سفر یک روزه به پاکستان، با فرمانده ارتش، رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور به صورت دوجانبه دیدار و گفتوگو کرد.
در جریان این سفر همچنین به رئیس جمهور دکترای افتخاری جراحی قلب از سوی دانشکده تخصص جراحی این کشور اعطا شد.
در این سفر وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی دکتر پزشکیان را همراهی میکردند.



