جهش هوشمند بیمه آسیا با داشبورد مبتنی بر هوش مصنوعی

پایگاه خبری افق و اقتصاد – با راهاندازی داشبورد هوش مصنوعی در بیمه آسیا، فصل تازهای از مدیریت هوشمند و خدمات دقیق بیمهای آغاز شد. سید ابراهیم مظهری موسوی، معاون امور استانها و شبکه فروش این شرکت، از آغاز بهرهگیری رسمی از فناوری هوش مصنوعی در سامانههای مدیریتی خبر داد و گفت که این ابزار نوین با افزایش سرعت و دقت در تصمیمگیری، خطاهای اجرایی را کاهش میدهد و مسیر تحول دیجیتال صنعت بیمه را هموار میسازد.
به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، به گفته سید ابراهیم مظهری موسوی، معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا، نسخه نمایندگان این سامانه نیز در راه است تا شبکه فروش با تحلیل دادههای هوشمند، عملکرد خود را بهینه کرده و تجربهای سریعتر و شفافتر برای بیمهگذاران رقم بزند.
وی با اشاره به نقش فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی در ارتقای کیفیت خدمات بیمهای اظهار داشت: داشبورد اطلاعاتی مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت بیمه آسیا، با هدف افزایش سرعت، دقت و کاهش خطا در فرآیندهای داخلی راه اندازی شده است.
معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا با بیان اینکه استفاده مؤثر از این فناوری نیازمند نیروهای آشنا با هر دو حوزه بیمه و فناوری است، افزود: ترکیب دانش بیمهای و توان فنی میتواند زمینهساز خلق محصولات نوآورانه و خدمات جدید در بستر دیجیتال شود.
مظهری موسوی اظهار داشت که پس از تکمیل و بلوغ سامانه هوش مصنوعی، نسخههای مشابه آن برای استفاده نمایندگان نیز طراحی و اجرا خواهد شد تا شبکه فروش بتواند با بهرهگیری از تحلیلهای هوشمند، عملکرد خود را در حوزه فروش و ارائه خدمات بهینهسازی کند.
شایان ذکر است بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور، با بهرهگیری از فناوریهای نوین، به دنبال ارائه خدمات دقیقتر، شفافتر و سریعتر است تا ضمن افزایش رضایت بیمهگذاران، جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشروترین شرکتهای بیمهای کشور تثبیت کند.




