سخنگوی وزارت امور خارجه:
اظهارات وزیر خارجه فرانسه درباره مردم ایران، اوج نفاق و ریاکاری است

پایگاه خبری افق و اقتصاد-سخنگوی وزارت امور خارجه پیامی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد ؛ اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی در شبکه ایکس درباره اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه درباره مردم ایران نوشت:
آقای وزیر
ظاهرا ریاکاری و نفاق تا به امروز از ویژگیهای بارز فرهنگ سیاسی فرانسه باقی مانده است – همان رذیلتی که مولیر در نمایشنامه تارتوف یا ریاکار در سال ۱۶۶۴ بهدرستی دربارهاش گفت: ریاکاری به مد روز تبدیل شده است.
شما در زمانی که شهرهای ایران با قساوت بمباران میشدند و ایرانیان بیگناه در میناب، تهران، لامرد، اصفهان و جاهای دیگر به طرز وحشیانهای قتل عام میشدند، سکوت کردید و در واقع با متجاوزان همدستی نمودید؛
و امروز در راستای مصالح سیاسی رژیمتان، به ناگاه وجدانتان بهصورت گزینشی بیدار شده و شما با وقاحت در مورد حقوق بشر ایرانیان موعظه میکنید!
عجب نفاق و ریاکاری!




