حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس

پایگاه خبری افق و اقتصاد-وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC0E) حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد ؛ محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت، و هیأت همراه، صبح امروز پنجشنبه ۴ تیرماه، در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC0E) شرکت کردند.

وزیر نفت صبح روز چهارشنبه، ۳ تیرماه، به‌منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا