ابلاغ اعتبار ۸۰میلیاردریالی کمک سرانه آموزشی به مدارس استثنایی

پایگاه خبری افق و اقتصاد ـ رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی از ابلاغ اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی کمک سرانه آموزشی مدارس استثنایی طی چند روز آینده خبر داد.

سید جواد حسینی در هشتمین نشست شورای معاونان سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی ضمن اعلام این خبر بابیان اینکه حضور باکیفیت در مجامع راهی به‌سوی اجتماعی شدن سازمان است اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد است و در این راستا ۷ تفاهم‌نامه منعقدشده است و مراحل انجام بیش از ۲۰ تفاهم‌نامه دیگر ازجمله تفاهم با سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت نیز در حال انجام است.

حسینی خواستار نظارت مستمر شورای معاونان بر اجرایی شدن برنامه‌های سه بسته تحولی سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی شد و اظهار کرد: بر اساس بسته تحولی مدرسه انطباقی ۳۲ مدرسه پذیرا و ۳۲ مدرسه اتیسم در استان‌های کشور باید به‌صورت الگویی و در سال جاری مناسب‌سازی به لحاظ فضا و شیوه‌های آموزش شوند.

وی افزود: پیگیری اخذ اعتبار لازم از سازمان نوسازی مدارس و مرکز امور بین‌الملل وزارت آموزش‌وپرورش برای مناسب‌سازی این مدارس باید با جدیت دنبال شود.

دکمه بازگشت به بالا