ساعت کار تعمیرگاه‌های خودرو تا ۶ عصر است

پایگاه خبری افق و اقتصاد ـ به گفته رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتوسرویس، توقفگاه و کارواش پارکینگ‌ها تا پایان هفته آینده از بین اعضا اتحادیه تنها تعمیرگاه‌های خودرو تا ساعت ۱۸ عصر اجازه فعالیت دارند.

محسن فقیهی رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، توقفگاه و کارواش پارکینگ‌ها درباره وضعیت تعمیرگاه‌های خودرو در محدودیت‌های کرونایی آذر اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های دولت در ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی واحد‌های عضو اتحادیه به غیر از تعمیرگاه‌ها از امروز به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

او افزود: فعالیت تعمیرگاه‌ها هم از صبح تا ساعت ۱۸ عصر خواهد بود؛ به طوری که تمامی تعمیرگاه‌ها حتی در شرایط اضطراری و حضور مشتری باید واحد خود‌ را تا ساعت ۱۸ عصر تعطیل کنند.

رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتوسرویس، توقفگاه و کارواش پارکینگ‌ها، بیان کرد: دولت محدودیت‌های جدید را به نظر می‌رسد بدون انجام تحقیقات کافی اعمال کرده همچنین در این تصمیم‌گیری‌ها هیچ مشورتی با بخش خصوصی به خصوص اصناف نکرده است.

فقیهی ادامه داد: با این وجود تمام صنوف مختلف محدودیت‌های موجود را جهت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا رعایت خواهند کرد و با واحدی که خلاف این قوانین عمل کند برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برخورد با واحد‌های متخلف و پلمپ آن‌ها بر عهده سازمان تعزیرات حکومتی است و اتحادیه جواز این واحد‌ها را باطل می‌کند.

منبع: اتاق اصناف تهران

دکمه بازگشت به بالا