سخنگوی وزارت بهداشت: در تولید واکسن کرونا به‌خوبی پیش رفته‌ایم

پایگاه خبری افق و اقتصاد- سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد سیستم سلامت در بحران کرونا سختی‌های بسیار زیادی را متحمل شده و در تولید واکسن نیز به‌خوبی پیش رفته و امیدواریم نتیجه‌بخش باشد.

سیما سادات لاری با اشاره به تلاش‌های وزارت بهداشت در جهت مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: سیستم سلامت در بحران کرونا سختی‌های بسیار زیادی را متحمل شده و در تولید واکسن نیز به‌خوبی پیش رفته و امیدواریم نتیجه‌بخش باشد.

سخنگوی وزارت بهداشت از پیشرفت‌های حاصل شده در گیلان به جهت  اجرای طرح شهید سلیمانی ابراز خرسندی کرد و گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و معاون بهداشتی آن نقشه راه خوبی برای پیشبرد طرح دارند و اکنون نتیجه آن ملموس و پیشرفت‌ها مشخص است.

لاری با بیان اینکه وزیر بهداشت و سپاه شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و هیچ مأموریتی جز کنترل و قطع ویروس ندارند، خاطرنشان کرد: هم‌دلی پیش‌آمده و نقشه راه تبیین شده قابل‌تقدیر و امیدوارکننده است.

وی از تقویت بنیه و سرمایه‌های اجتماعی در کشور با اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و تصریح کرد: همه کشور و نظام تلاش می‎کنند تا طرح شهید سلیمانی به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

دکمه بازگشت به بالا