همکاری بیمه‌های تکمیلی با برنامه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی

افق و اقتصاد- به گفته مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، به منظور پیشگیری از اختلال در سامانه نسخه الکترونیک، هرنوع ارتقا و اصلاح سامانه طی ساعات ۱۲ و نیم شب تا ۶ صبح انجام می‌شود و پیگیری لازم برای همکاری بیمه‌های تکمیلی و اتصال آن‌ها به سامانه نسخه الکترونیک درحال انجام است.

مصطفی سالاری در جلسه ویدئوکنفرانس با مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‎های سراسر کشور که با حضور مدیران حوزه‌های درمان و فن‌آوری اطلاعات به منظور بررسی و ارزیابی پیشرفت برنامه نسخه الکترونیک برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه پیشرفت بسیار خوبی داشته است و روند بهبود و ارتقا مداوم آن با جدیت درحال انجام است.

وی افزود: باید مسائل و مشکلات احتمالی برسر راه پیشرفت طرح را حل کنیم و نظرات و پیشنهاداتی که از استان‎ها اعلام می‌شود را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

سالاری ارتباط مداوم مدیران و کارشناسان ستادی با مدیران و کارشناسان استان‎ها را از مسائل بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اداره کل درمان غیر مستقیم هر روز با دو استان جلسه کارشناسی می‌گذارند و شرایط استانها را با دقت رسیدگی می‌کنند تا این برنامه به بهترین وجه ممکن در سطح کشور اجرایی شود.

وی پشتیبانی شبانه‎روزی از این طرح را از دیگر مسائل حائز اهمیت برشمرد و گفت: از ظرفیت مرکز پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی با شماره۱۴۲۰ برای پشتیبانی این طرح استفاده می‌شود و کارشناسان این مرکز از آموزش‌های مورد نیاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طی ماه‎های گذشته تجهیزات مورد نیاز برای ارتقاء سامانه نسخه الکترونیک خریداری شده و از نظر فنی و سخت‎افزاری هیچگونه محدودیتی نخواهیم داشت.

سالاری موفقیت سامانه نسخه الکترونیک را قطعی ارزیابی کرد و گفت: اینکه مدیران استانی و ستادی سازمان تأمین اجتماعی مشکلات جزئی سیستم را به خوبی می‌شناسند و برای ارتقا این سامانه با جدیت پیگیری می‌کنند، امیدوار کننده است. از سخت‌کوشی و تلاش بی‌وقفه همکاران اطلاع داریم و مزایای این سیستم و تسهیلاتی که در آینده ایجاد خواهد کرد باعث امیدواری و افزایش روحیه همکاران است.

سالاری حوزه فن‌آوری اطلاعات را از واحدهای بسیار فعال و اثرگذار سازمان تأمین اجتماعی ارزیابی کرد و گفت: همزمان با برنامه نسخه الکترونیک طرح ۳۰۷۰ نیز در بخش بیمه‌ای به موازات پیش می‌رود و آنجا هم کار بسیار سنگینی درحال انجام است.

در این جلسه مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌ها و مدیران ستادی نیز به بیان دیدگاه‌ها نقطه نظرات خود درباره برنامه نسخه الکترونیک پرداختند.

منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی

دکمه بازگشت به بالا