قالیبافان صاحب بیمه تکمیلی درمان می‌شوند

پایگاه خبری افق و اقتصاد- مرکز ملی فرش ایران و شرکت سهامی بیمه ایران، به منظور پوشش بیمه درمان تکمیلی قالیبافان و سایر بیمه‌نامه‌های مورد نیاز بیمه گذار (قالیبافان و شاغلان در عرصه هنر صنعت- فرش دستباف) تفاهم‎نامه امضا کردند.

موضوع اصلی تفاهم‌نامه، هدفمندسازی سه محور اصلی برای حمایت از قالی‌بافان، فعالان و شاغلان در عرصه هنر- صنعت فرش دستباف در زمینه‌های تامین و پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز بیمه‌گذار و بیمه‌شدگان توسط بیمه ایران به عنوان حامی فرش دستباف به صورت جامع و متمرکز با تخفیفات و شرایط ویژه برای قالیبافان و شاغلان در عرصه هنر صنعت فرش دستباف است، همچنین پوشش بیمه درمان تکمیلی قالیبافان و سایر بیمه‌نامه‌های مورد نیاز بیمه‎گذار (قالیبافان و شاغلان در عرصه هنر صنعت- فرش دستباف) است.

موضوع دوم این تفاهم‌نامه، همکاری و تلاش برای گسترش و توسعه فرهنگ بیمه با تحت پوشش قراردادن همه متقاضیان عرصه تولید فرش دستباف به منظور استفاده از همه خدمات بیمه‌ای نوین است. برپایه این گزارش، همکاری و تلاش برای حمایت مالی از قالیبافان، فعالان و شاغلان در عرصه هنر- صنعت فرش دستباف در پرداخت حق بیمه بیمه‌نامه‌های صادره از طریق جذب تسهیلات بانکی توسط مجری طرح، تفاهم شد.

این تفاهم‌نامه بین «فرح‌ناز رافع» رئیس مرکز ملی فرش ایران و «محمد رضایی» مدیرعامل بیمه ایران به امضا رسید.

دکمه بازگشت به بالا