هلال ‎احمر بزرگترین محموله واکسن کرونا را وارد کرد

پایگاه خبری افق و اقتصاد- دبیرکل و سخنگوی جمعیت هلال ‎احمر از ورود بزرگ ترین محموله واکسن کرونا به کشور خبر داد.

محمدحسن قوسیان مقدم، دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: بحمدالله با کمک و همکاری بخش‎های مختلف نظیر نهاد ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، بانک مرکزی، وزارت امور خارجه کشورمان و به‌ویژه سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین، در پی مذاکرات و پیگیری‎های فشرده‎ای که با نهادهای معتبر بین‎المللی صورت گرفت، محموله نخست به میزان یک میلیون دُز که بزرگترین محموله وارداتی واکسن تاکنون است، وارد کشور شد.

وی ادامه داد: از همه کسانی که در این راه تشریک مساعی ارزشمندی داشتند از جمله فدراسیون بین‎المللی جمعیت‎های هلال احمر و صلیب سرخ و همچنین همکارانم در هلال احمر به‌ویژه همکاران سازمان تدارکات پزشکی و زیرمجموعه آن که تلاش شبانه روزی معمول داشتند، تشکر و قدردانی می‎کنم. امیدوارم این ارتباطات دوستانه مایه آرامش هموطنان را فراهم کند.

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر گفت: پیگیری برای ورود محموله‎های بعدی نیز ادامه خواهد داشت تا بلکه گوشه‎ای از نگرانی‎های هموطنان کاهش یابد.

قوسیان تصریح کرد:جمعیت هلال احمر بر خود فرض می‎داند با تمام ظرفیت همچون گذشته در کنار سایر سازمان‎ها و وزارتخانه‎ها حسب وظیفه ذاتی خود در حالت‎های اضطرار، نقش پیشتازی را داشته و با خطرات و بلایا روبه‌رو شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا