اعطای بسته‎های تشویقی به کارگزاران و بیمه‎شدگان جدید صندوق روستاییان

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در شانزدهمین سالگرد تأسیس این صندوق از ارائه بسته تشویقی به کارگزاران و بیمه‎شدگان این صندوق خبر داد.

علی شیرکانی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر و نیز سالگرد تأسیس صندوق از ارائه بسته تشویقی به کارگزاران و بیمه‎شدگان جدید خبر داد و گفت: به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس صندوق، در نحوه محاسبه و پرداخت حق‎الزحمه تشویقی کارگزاران علاوه بر حق‎الزحمه استحقاقی در جذب و تمدید بیمه‌شدگان در خرداد ماه، ۱۶ درصد حق‎الزحمه استحقاقی نیز به عنوان حق‎الزحمه تشویقی، برای کارگزاران محاسبه و پرداخت خواهد شد.

همچنین به ۱۷۶ نفر از بیمه‎شدگانی که از تاریخ ۳ لغایت ۱۰ خرداد اقدام به ثبت‎نام و یا واریز حق بیمه کنند به قید قرعه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعطا می‌شود.

طبق این دستور؛ از این تعداد ۱۶ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و ۱۶۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به بیمه‎شدگانی که برای اولین بار به خانواده بزرگ بیمه‎شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌پیوندند، اعطا خواهد شد.

کارگزاران و علاقه‎مندان برای عضویت در این صندوق به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کارگزاری‎های مستقر در سراسر کشور مراجعه کنند، همچنین می‎توانند اطلاعات مربوط به کارگزاری‎ها را در سایت صندوق به آدرس www.roostaa.ir دنبال کنند.

دکمه بازگشت به بالا