تقدیر رئیس پلیس پایتخت از جدیت و پیگیری دادستان تهران در فرآیند دستگیری زورگیران بزرگراه صدر

پایگاه خبری افق و اقتصاد _ سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازسازی صحنه جرم زورگیران بزرگراه صدر تهران ضمن تشکر و قدردانی از جدیت و پیگیری دادستان تهران در فرآیند دستگیری این متهمین اظهار کرد: جرائمی، چون زورگیری که امنیت روانی شهروندان را به مخاطره می‌اندازد، موضوع بسیار مهمی است که باید به حداقل ممکن برسد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه طرح پایش الکترونیک سارقان سابقه‌دار محصول همراهی قوه‌ قضاییه و اقدام پلیس است گفت: با این طرح دیگر هیچ سارق سابقه‌داری جرات ارتکاب جرم نخواهد داشت

وی افزود: از مهمترین اقدامات پلیس در این زمینه، رصد سارقان سابقه‌دار است. در این طرح سارقان سابقه‌دارانی که به دلیل ارتکاب جرائمی که بار امنیت روانی جامعه را تهدید کرده و پس از طی دوران محکومیت آزاد شده‌اند، تحت نظارت پلیس قرار می‌گیرند..

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به طرح پایش الکترونیک سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار تصریح کرد: این طرح محصول همراهی قوه‌قضاییه و اقدام پلیس است که مجرمین سابقه‌دار را از طریق پابند و دستبند به مدت هفت سال مورد پایش الکترونیک قرار می‌دهد. این طرح در مناطقی از شهر تهران عملیاتی شده و اگر این موضوع ان‌شاءالله سراسری شود، دیگر هیچ مجرم سابقه‌داری جرات ارتکاب جرم نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا