انتقاد وزیر صمت از «کم‌کاری» بنیاد مستضعفان و معین‌های اقتصادی جنوب کرمان

پایگاه خبری افق و اقتصاد- وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از کم‌کاری بنیاد مستضعفان و معین‌های اقتصادی استان کرمان انتقاد کرد و عنوان کرد که حتما این موارد پیگیری می‌شود و باید جوابگوی کم‌کاریشان باشند.

علیرضا رزم‌حسینی امروز در دیدار با امام‌جمعه و استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان تصریح کرد: در جنوب استان معادن خوبی را کشف کردیم و امروزه نمی توانیم بگوییم که جنوب استان محروم است طوری که  دیروز شاهد افتتاح معدن طلا در این منطقه بودیم.

او ادامه داد: سنگ آهنگ، کرومیت، تیتانیوم، نقره و بسیاری از مواد معدنی ارزشمند در مناطق جنوبی استان کرمان وجود دارد که زمینه‌ساز اشتغال پایدار است.

رزم‌حسینی با انتقاد از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی قلعه‌گنج خوب آغاز شد. مردم امیدوار شدند و آمار اشتغالزایی افزایش یافت همچنین امنیت بیشتر شد اما مسئولان بنیاد این روزها کم‌لطفی می‌کنند. این موضوع شخصی نیست. اقتصاد مقاومتی امر رهبری است و همه باید در این تحقق این هدف تلاش کنند.

او با اشاره به پیگیری کم‌کاری‌هایی که برخی شرکت‌ها و معین‌های اقتصادی در شهرستان‌های استان کرده‌اند، تاکید کرد: ما حتما این موارد را پیگیری خواهیم کرد ودر جلسه کلی که با استاندار خواهیم داشت موارد بررسی می‌شوند و این شرکت‌ها باید جوابگوی کم‌کاریشان باشند.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت که به منظور افتتاح و بازدید از طرحهای صنعتی و معدنی وارد جنوب استان کرمان شده است دیروز نیز ضمن ادای احترام به مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دیداری با نماینده ولی فقیه در استان داشت .

شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی استان  کرمان و نیز فعالان ااقتصادی از دیگر برنامه‌های دومین روز سفر وزیر صمت به استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا