فراخوان ثبت‌نام طرح ملی مسکن اقساطی وجاهت قانونی ندارد

پایگاه خبری افق و اقتصاد- اخیرا فراخوان عمومی در خصوص ثبت‌نام طرح ملی مسکن اقساطی منتشر شده که فاقد وجاهت قانونی است و هیچگونه ارتباطی با طرح اقدام ملی مسکن ندارد.

محمود محمودزاده با اشاره به اینکه اخیرا فراخوان عمومی در خصوص ثبت‌نام طرح ملی مسکن اقساطی منتشر شده که فاقد وجاهت قانونی است و هیچگونه ارتباطی با طرح اقدام ملی مسکن ندارد، گفت: شرکت تعاونی تحت‌عنوان طرح اقدام ملی اقساطی مسکن، طرحی را معرفی کردند که هیچگونه ارتباطی با طرح اقدام ملی مسکن ندارد و در واقع از عنوان طرح اقدام ملی مسکن سوءاستفاده شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این مجموعه شرکت‌ها با اقدامات غیرقانونی پروژه‌هایی را پیش‌فروش کرده‌اند که کاملا غیرقانونی است و در این خصوص هیچگونه مجوزی از سوی وزارتخانه به آنها ارایه نشده است. این در حالی‌است که طبق قانون، هرگونه پیش فروش ساختمان و مسکن باید دارای مجوز رسمی از وزارت راه و شهرسازی باشد.

محمودزاده تصریح کرد: هم‌میهنان به این قبیل اقدامات اعتماد نکنند و  اینکار ارتباطی با وزارت راه و شهرسازی ندارد. در این خصوص شکایت حقوقی انجام شده است و امیدواریم این به موضوع در اسرع وقت رسیدگی حقوقی شود.

 

منبع: وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا