قدردانی خبرنگاران از زحمات کدخدایی

پایگاه خبری افق و اقتصاد- خبرنگاران در مراسمی از زحمات ۱۳ ساله سخنگوی سابق شورای نگهبان قدردانی کردند.

در نخستین نشست خبری سخنگوی جدید شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی پیشین شورای نگهبان در جمع خبرنگاران حضور یافت و یاد و خاطره شهدا از جمله شهدای خبرنگار را گرامی‌ داشت و گفت: یاد عزیزانی که در دوره سخنگویی اینجانب در خدمتشان بودیم و توفیق دیدنشان را نداریم نیز گرامی می‌داریم. قاعدتا امروز من نباید اینجا می‌بودم اما به اصرار آمدم تا سخن کوتاهی داشته باشم. اگر کوتاهی داشتیم، طلب حلالیت می‌کنم و ان‌شاءالله دوره جدید را با آقای طحان نظیف که شایسته‌تر از بنده هستند شروع می‌کنیم.

 سخنگوی پیشین شورای نگهبان گفت: ایشان در یکی دو سال گذشته در حوزه رسانه به من کمک می‌کردند، از همه همکارانم در شورای نگهبان نیز تشکر می‌کنم من گاهی اوقات سخنگو بودم. آن‌جایی که باید سخن می‌گفتم و گاهی سخن نمی‌گفتم در جایی که نباید سخن می‌گفتم، به همین دلیل سخنگو و سخن‌نگو بودم.

پس از پایان سخنان کدخدایی، هدیه‌ای از سوی خبرنگاران به رسم یادگاری به سخنگوی پیشین شورای نگهبان داده شد.

در ادامه، هادی طحان نظیف سخنگوی جدید شورای نگهبان از زحمات کدخدایی تشکر کرد و گفت: معتقدم ایشان تراز سخنگویی را ارتقا دادند و امیدوارم من هم بتوانم وظایف خود را انجام دهم. تلاش ما این است که در این دوره با ارتباطی دو سویه در خدمت خبرنگاران باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا