ابلاغ شیوه‎نامه ثبت‎نام الکترونیکی سرویس حمل و نقل دانش‎آموزان تهرانی

پایگاه خبری افق و اقتصاد- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ شیوه‎نامه ثبت‎نام الکترونیکی سرویس حمل و نقل دانش‎آموزان شهر تهران خبر داد.

خوش‎قدم در هفتمین جلسه کارگروه سرویس حمل و نقل دانش‎آموزان شهر تهران بر لزوم آمادگی سرویس حمل و نقل شهر تهران برای ارائه خدمات به خانواده‌ها در سال تحصیلی جدید با توجه به اعلام زمان بازگشایی مدارس تاکید کرد و خواستار تسریع در معرفی پیمانکاران و رانندگان از سوی تاکسیرانی شد.

وی همچنین از ارسال شیوه‎نامه ثبت‎نام الکترونیک سرویس حمل و نقل دانش‎آموزان؛ مورد تایید کارگروه به مناطق خبر داد.

در ادامه نجار رئیس اداره امور مالی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه سرویس دانش‎آموزی توسط کار گروه ارائه داده و برای آماده‎سازی سامانه هوشمند نظارت سرویس با توجه به فرصت باقی مانده تا بازگشایی مدارس را مورد تاکید قرار داد.

بر اساس گزارش اداره اطلاع‎رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، موضوع واکسیناسیون رانندگان سرویس حمل ونقل دانش‎آموزی از موضوعات مورد اشاره دیگر این نشست بود که اعضا خواستار تعیین تکلیف واکسیناسیون رانندگان از سوی تاکسیرانی شده و آمادگی آموزش و پرورش را برای همکاری در تامین فضای واکسیناسیون، در اختیار قرار دادن لیست رانندگان سنوات قبل برای اطلاع‎رسانی  یا سایر اقدامات موثر در این خصوص را اعلام کردند.

کریمی رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش شهر تهران نیز درخواست تشکیل جلسه مشترک با تاکسیرانی تهران برای تسریع در امور مربوط به سرویس حمل ونقل دانش‎آموزان استثنایی و امور مالی مربوط به این حوزه را خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا