نخستین کنگره بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین برگزار می شود

پایگاه خبری افق و اقتصاد- رییس اولین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارساز‌های نوین از ارایه راهکار‌های علمی پژوهشی برای افزایش فروش مجازی صنایع مختلف در کشور و کمک به رونق اقتصادی آن‌ها در سهم بازار در فضای دیجیتال مارکتینگ خبرداد.

در آئین رونمایی از پوستر کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارساز‌های نوین، دکتر حسین پور بشاش رئیس کنگره اظهار داشت: به دلیل شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا، تحریم‌ها و رکود اقتصادی، بسیاری از صنایع در کشور با مشکل فروش مواجه شده‌اند که ما تلاش کرده‌ایم با استفاده از پژوهش‌های کاربردی و راهکار‌های عملیاتی در زمینه فضای دیجیتال مارکتینگ اقداماتی را به منظور کمک به صنایع مختلف و توسعه اشتغال دانش آموختگاه دانشگاهی انجام دهیم.

در ادامه دکتر کیانی منش دبیر علمی کنگره با بیان این که فعالان حدود ۱۵ رشته از صنایع کوچک، متوسط و بزرگ به طور کلی از اهداف و مخاطبان در کنگره صنعت و بازارساز‌های نوین هستند، گفت: صنایع پزشکی، کشاورزی، معدنی، فلزی و غیرفلزی، صنعت بانک و بیمه، ساختمان و… از جمله رشته صنایع هدف محسوب می‌شوند.

دکتر کامران کیانی منش، رییس دانشگاه عالی انفورماتیک ایران اضافه کرد: برخی از صنایع گام‌هایی را جهت افزایش فروش خود با استفاده از فضای دیجیتال آغاز کرده‌اند و برخی از صنایع نیز همچنان به صورت سنتی، تدریجاً به سمت فروش‌های آنلاین رفته اند:لذا هدف ما این است که از طریق کنگره، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه جنبی این کنگره در حوزه دیجیتال به صورت علمی و عملی کمک کنیم تا صنایع بتوانند در این شرایط رکود اقتصادی، فروش خود را افزایش دهند.

دکتر سارا شفیعی، دبیر اجرایی کنگره نیز با اشاره به اینکه نخستین کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارساز‌های نوین ۱۵ تا ۱۸ اسفند برگزار خواهد شد، گفت: این کنگره به صورت بین المللی و با حضور فعالانی از صنایع کشور‌های همسایه و همچنین کشور‌های اروپایی به صورت مجازی و حضوری برپا خواهد شد.

شروین مسگر‌ها، دبیر کنگره خاطرنشان کرد: این کنگره با حمایت وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی ایران و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان‌هایی مانند سازمان محیط زیست وتوسط دانشگاه جامع علمی کاربردی انفورماتیک ایران و موسسه آموزش عالی ادیبان در جزیره کیش برگزار می‌شود.

دکتر مرتضی اسلام زاده عضو شورای عالی کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارساز‌های نوین، دستاورد این کنگره را توسعه و رونق تولید، جهش صادرات دانسته و نتیجه آنرا گامی موثر در تبدیل علم به ثروت با اثربخشی ارتباط صنعت و دانشگاه بیان کردند.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می شود، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و داوطلبان می توانند، مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.

اولین کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین توسط موسسه آموزش عالی ادیبان و با حمایت وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی ایران و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان محیط‌زیست، دانشگاه جامع علمی کاربردی انفورماتیک ایران و موسسه آموزش عالی ادیبان در جزیره کیش برگزار می‌شود.

 

 

کدخبرنگار:۱۰۰۲/ امیر رضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا