وعده کاهش ۱۰درصدی قیمت لبنیات از شنبه

پایگاه خبری افق و اقتصاد- وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که بنا به دستوری که رئیس‌جمهوری در مورد ثبات قیمت‌ها صادر کردند از شنبه کاهش ۱۰درصدی قیمت در سه محصول اصلی شیر و پنیر و ماست عملیاتی می‌شود.

سیدجواد ساداتی‌نژاد ظهر پنجشنبه در حاشیه حضور در جمع روستاییان و عشایر شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوعی که اکنون بحث و دغدغه ما و سوال مردم است، بحث مربوط به تأمین مرغ، تخم مرغ و لبنیات است. بر اساس تصمیمی که در ستاد تنظیم بازار به ریاست آقای مخبر گرفته شد و بنا به دستوری که رئیس‌جمهوری در مورد ثبات قیمت‌ها و فراوانی و دسترسی صادر کردند، کاهش ۱۰درصدی قیمت در سه محصول اصلی شیر و پنیر و ماست عملیاتی می‌شود.

او در ارتباط با تخم مرغ هم گفت که از هفته جاری شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی با کمک اتحادیه‌ها و تشکل‌های دخیل در توزیع تخم مرغ و مرغ در حوزه شهرهایی که بر اساس بررسی‌های انجام شده با کمبود مواجه هستند، اقدام خواهد کرد و در مجموع، تلاش ما این است آرامش و ثبات در بازار محصولات غذایی وجود داشته باشد.

ساداتی‌نژاد گفت: مردم می‌دانند که تولید در حوزه کشاورزی و دامداری امری زمان‌دار است بنابراین هر تصمیمی که گرفته شود، زمان می‌برد تا به نتیجه برسد. در واقع بخشی از مشکلات امروز تولید به تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های گذشته مرتبط است ولی در کل تلاش می‌شود از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم تا آرامش در بازار ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا