فرمانده انتظامي تهران بزرگ: در صورت تامين نظم و آرامش براي زيست شبانه مشکلي وجود ندارد

پایگاه خبری افق و اقتصاد- فرمانده انتظامي تهران بزرگ درباره فعاليت اصناف بعد از نيمه‌شب و زيست شبانه عنوان کرد که اگر بحث نظم و آرامش اين موضوع فراهم شود قطعا مشکلي وجود ندارد.

سردار حسين رحيمي در جلسه قرارگاه خدمات اجتماعي استان تهران در پاسخ به سوالي درباره فعاليت اصناف پس از ساعات ۲۴ و به صورت کلي زيست شبانه گفت: ما اعلام کرده‌ايم هر فعاليتي بعد از نيمه‌شب قبل از اتفاق افتادن بايد بحث نظم و آرامش آن فراهم شود. قطعا اگر بسترها فراهم شود مشکلي وجود ندارد.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: قطعا تشکيل اين قرارگاه جهادي و پاي کار آمدن با قدرت آن، مي‌تواند نقش بسزائي در مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي داشته باشد. برهمين اساس نيروي انتظامي به عنوان مجري با تمام توان در خدمت اين قرارگاه خواهد بود.

او افزود: با اولويت مبارزه با معتادان متجاهر که اکنون بيش از ۱۰هزار نفر به صورت رها شده در تهران داريم و ۴۰۰۰ معتاد متجاهر با مشکلات بيماري هاي واگير دار وجود دارند و همچنينن کودکان خيابان. در همه اين موارد پليس با تسلط و اشرافي که روي اين گروه‌ها و افراد دارد به محض فراهم شدن بستر لازم آمادگي کامل دارد تا با اين موضوع برخورد و نسبت به جمع‌آوري آن‌ها اقدام کند تا پايتخت به عنوان يک الگو معرفي شود.

رحيمي ادامه داد: بخش زيادي از اين افراد از اتباع بيگانه هستند اما اکنون اين افراد نيز شهروند ما هستند و بايد برابر قانون با اين موضوع برخورد کنيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا