لبنیات هم به اقلام طرح توزیع اینترنتی اضافه شد

پایگاه خبری افق و اقتصاد- مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی از توزیع اینترنتی لبنیات تنظیم بازاری خبر داد.

اسماعیل قادری‎فر با اعلام این خبر افزود: لبنیات تنظیم بازاری با حدود ۱۵ درصد تخفیف زیر قیمت‎های مصوبی که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده از سوی سامانه‎های هوشمند اینترنتی عرضه می‎شود.

وی ادامه داد: عرضه لبنیات تنظیم بازاری به صورت اینترنتی از تهران آغاز شده و از هفته آینده نیز در کلانشهرهای بزرگ توزیع صورت می‎گیرد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی افزود: پنیر، شیر، ماست، کره و خامه با تخفیف به دست مصرف‎کنندگان خواهد رسید.

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، طرح توزیع اینترنتی اقلام اساسی از ۱۸ آبان به صورت آزمایشی در سطح شهر تهران با توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ آغاز به کار کرد و بعد از آن کلانشهرهای دیگر نیز به این طرح توزیع هوشمند اضافه شدند. در ابتدای آغاز به کار این طرح فقط توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ صورت می‎گرفت ولی چندی پیش برنج، شکر و روغن تنظیم بازاری نیز به آن اضافه شد. روز پنجشنبه نیز با اضافه شدن لبنیات به این سبد توزیع هوشمند، می‎توان گفت در حال حاضر  شش کالای اساسی به صورت اینترنتی با نرخ تنظیم بازاری توزیع می‎شوند.

بنا بر گفته وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی، هدف از توزیع هوشمند اقلام حذف دلالی‌های غیرضرور و واسطه‌گری‌های ناسالم در شبکه توزیع اقلام ضروری و رسیدن این کالاها با قیمت‎های واقعی به دست مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا