وزیر صمت: روند صادرات محصولات کشاورزی تسهیل می‌شود

پایگاه خبری افق و اقتصاد- وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد که برنامه‌ریزی‌های لازم برای آسان کردن روند صادرات محصولات کشاورزی در دستور کار است.

سیدرضا فاطمی‌امین روز جمعه در ملاقات مردمی که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: زمینه صادرات محصولات کشاورزی تسهیل خواهد شد و با این اقدام گام‌هایی در راستای رونق تولید برداشته خواهد شد.

او اظهار کرد: موضوع آب مسئله همه کشور است و در استان لرستان که مخزن آب است نباید مشکل کمبود آب وجود داشته باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: مشکلات، کمبودها و مسائل کشور متعدد است باید اولویت‌بندی شود و تلاش می‌کنیم که مشکلات حل شود.

 فاطمی‌امین افزود: دولت برای کسانی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند کمک‌های خوبی در نظر گرفته است. در وزارت صمت برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد اشتغال انجام شده است و برهمین اساس در هر شهرستان ظرفیت‌های اشتغال بررسی خواهد شد.

فاطمی‌امین افزود: بیکاری یکی از مهمترین مسائل کشور است و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی با ایجاد اشتغال رفع می‌شود و تا پایان سال یک برنامه برای ایجاد اشتغال با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی تدوین می‌شود.

در این دیدار شهروندان بروجردی مشکلات خود را با وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده رییس جمهور مطرح کردند.

 آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح جمعه به همراه برخی از وزرا و اعضای هیات دولت در یازدهمین سفر استانی خود وارد استان لرستان شد و در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد مورد استقبال مسئولان لرستان قرار گرفت.

وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، صنعت ، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و برخی معاونان وزرا و روسای سازمان‌های مختلف کشوری آیت‌الله رئیسی را در یازدهمین سفر استانی همراهی می‌کنند.

وزرای همراه به عنوان نماینده معین رئیس‌جمهوری به شهرستان‌های استان لرستان سفر کردند که سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بروجرد انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا