دست پر مخبر در اولین جلسه‌ ستاد تنظیم‌ بازار کشور

پایگاه خبری افق و اقتصاد- انجمن‌ ملی‌ حمایت‌ از حقوق مصرف کنندگان گزارش احصاء قیمت‌ اقلام اساسی‌ و پرمصرف بازار در کل کشور را به معاون اول رئیس‌جمهوری ارائه کردند.

کارگروه رصد و پایش‌ قیمت‌ اقلام اساسی‌ و پرمصرف بازار، انجمن‌ ملی‌ حمایت‌ از حقوق مصرف کنندگان با مشارکت‌ انجمن‌‌های‌ استان‌ها و شهرستان‌های‌ تابعه‌ در سراسر کشور مبادرت به احصاء قیمت‌ اقلام اساسی‌ و پرمصرف بازار در کل کشور کردند و گزارش آن را برای اطلاع معاون اول رئیس‌جمهوری و رئیس ستاد تنظیم بازار کشور به دفتر محمد مخبر دزفولی ارسال کردند.

این انجمن طی نامه ای به معاون اول رئیس‌جمهوری تاکید کرده است:«در راستای‌ مشارکت‌ در موضوع دستور اول و دوم جلسه‌ ستاد تنظیم‌ بازار کشور که‌ مقرر است‌ روز چهارشنبه‌ مورخ ٠٦/١١/١٤٠٠ در دفتر جنابعالی‌ برگزار گردد به‌ پیوست‌ یک‌ نسخه‌ گزارش رصد و پایش‌ قیمت‌ اقلام اساسی‌ و پرمصرف بازار منتهی‌ به‌ ٠١/١١/١٤٠٠ به‌ تفکیک‌ قیمت‌ های‌ میانگین‌ کشوری‌ و میانگین‌ استان تهران و اعمال تغییرات آن نسبت‌ به‌ ماه قبل‌، شش‌ ماه قبل‌ و سال قبل‌ جمعاً در ٨ برگ جهت‌ استحضار و هرگونه‌ بهره برداری‌ لازم ارسال می‌ گردد.

همچنین انجمن‌ ملی‌ حمایت‌ از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرده است که نماینده این‌ انجمن‌ آماده است تا در صورت نیاز نسبت‌ به‌ ارائه‌ گزارش در جلسه‌ مذکور اقدام کند.

جداولی که به دست معاون اول رئیس‌جمهوری رسیده است به شرح ذیل است:

گزارش رصد و پایش بازار کشور ۱ بهمن ۱۴۰۰

 

گزارش: اکرم رضائی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا