بهره‌برداری از خط جدید سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه و مبادلات پُست کشور

پایگاه خبری افق و اقتصاد- خط جدید سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه و مبادلات پُست کشور با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست به بهره‌برداری رسید.

در جریان بازدید «محمود لیائی» رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست از مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور که با همراهی «حسین غضنفری» معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل، «حسن عمیدی» مدیرکل دفتر مدیرعامل و ارتباطات و «محسن وطن پرست» مدیرکل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی انجام شد، خط جدید سیستم سورتینگ هوشمند این مرکز به بهره برداری رسید.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست در بازدید از این مرکز گفت: تقویت زیرساخت‌های شبکه پستی موجب تسهیل در فرایندهای عملیات پستی است.

لیائی با اشاره به بررسی روند تجزیه و تفکیک هوشمند مرسولات پستی به وسیله سیستم سورتینگ هوشمند، تصریح‌کرد: هوشمندسازی در پست موجب ارتقای روز افزون کیفیت خدمات و افزایش سرعت و دقت فرایندهای پستی شده است.

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وی با اشاره به اهمیت و لزوم تقویت زیرساخت‌ها به منظور تسهیل فرایندهای پستی، بر استفاده حداکثری از قفسه‌های چرخ دار (ترولی) برای صیانت هرچه بیشتر از بسته‌ها و امانات پستی تاکید کرد و افزایش تعداد ترولی‌ها را در دستور کار حوزه فنی قرار داد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اینکه موزه‌ها به عنوان نهادی فرهنگ‌ساز و نقش آفرین در معرفی تاریخ و فرهنگ کشور هستند، افزود: اقدامات موزه ارتباطات پیوند دهنده تاریخ، هویت و گذشته پست به آینده آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا