تدوام عملیات‌ آبرسانی به روستاها در تعطیلات عید نوروز

پایگاه خبری افق و اقتصاد- به گفته رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو، در جلسه شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو تصمیم‌گیری شد که حتی در ایام تعطیلات عید نوروز نیز کارها بصورت موقت هم متوقف نشده و سرعت اقدامات در این حوزه با اهمیت بسیار ویژه‌ای پیگیری شود. همچنین در این زمینه نظارت از سوی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شود.

میثم جعفرزاده با اشاره به ششمین جلسه شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو که برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در سراسر کشور، این جلسه به صورت کاملاً فنی و عملیاتی در خصوص جزئیات پروژه‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های خیرین اضافه کرد: پروژه‌های خوبی در سراسر کشور با هدف‌گذاری‌ آبرسانی به ۳ هزار روستا و همزمان به ۷ هزار و ۱۳۸ روستا، آغاز شده و این موضوع دنبال می‌شود.

به گفته جعفرزاده، عملیات اجرایی اکثر پروژه‌های آبرسانی در روستاهای کشور طی هفته گذشته آغاز شده و این پروژه‌ها با جدیت دنبال می‌شوند.

به گزارش وزارت نیرو، رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو ادامه داد: تمامی معین‌های استانی از جمله قرارگاه سازندگی، قرارگاه سازندگی بسیج، نیروی دریایی، قرارگاه خاتم الانبیا و مجموعه نیروی زمینی در این جلسه حضور داشتند.

وی ادامه داد: تک تک موارد و بحث‌های فنی پروژه‌ها مطرح، اشکالات موجود رفع و تصمیم‌گیری‌های لازم در حوزه جهاد آبرسانی نیز در حضور وزیر نیرو اتخاذ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا