ضربه وزارت اطلاعات به شبکه وابسته به رژیم صهیونیستی در آذربایجان غربی

پایگاه خبری افق و اقتصاد – مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت طی یک ماه گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) به بزرگترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در این استان ضربات سهمگینی وارد کردند.

این شبکه جاسوسی با اجیر کردن اراذل و اوباش در تلاش بود تا اقدامات خرابکارانه‌ای در داخل خاک ایران داشته باشد که با هوشیاری نیروهای امنیتی، این تهدیدات خنثی و ضربه لازم به شبکه وارد شد.

به گفته مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی اراذل و اوباش اجیر شده توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در این شبکه صرفا بخاطر پول جذب آن شده و قصد خرابکاری داشتند.

به گفته وی بر اساس اذعان مسئولان کشوری، در سال جاری، آذربایجان غربی از نظر امنیتی و مبارزه با اراذل و اوباش حالت سفید اعلام شد.

امسال با تلاش سربازان گمنام امام زمان پنج تن هروئین و ۵۷ تن نیز انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شد و ۱۷ مورد  تخلف در حوزه بازرگانی خارجی و تجارت مرزی مانند کارت‌های پیله وری، در استان شناسایی شد.

۱۶۱ هکتار از زمین‌های زراعی و کشاورزی استان نیز با مجاهدت نیرو‌های گمنام امام زمان (عج)، از کلاهبرداری سودجویان و زمین خواران رها سازی شده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با حضور در سامانه سامد دولت (۱۱۱) و ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در ستاد خبری اطلاعات به شماره ۱۱۳ پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا