بیش از ۱/۵میلیون مسافر نوروزی در خراسان جنوبی اقامت کردند

پایگاه خبری افق و اقتصاد- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت که از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه سال جاری، یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۶۵ نفر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت داشته‌اند.

حسن رمضانی روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: از این میزان ۶ هزار و ۸۵۳ نفر در هتل‌ها، ۹ هزار و ۵۸۳ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۴ هزار و ۱۶۸ نفر در مهمان‌پذیرها، ۲۲ هزار و ۹۵۴ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و ۲۴۸ هزار و ۲۵۲ نفر در خانه‌های مسافر اقامت موقت و چندروزه داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: در اقامتگاه‌های موقت از جمله کانکس‌ها و چادرهای مسافرتی، یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۱۸۵ نفر و در مراکز آموزشی ۵۲ هزار و ۱۰۱ نفر اقامت داشته‌اند.

به‌گزارش اداره روابط‌عمومی و اطلاع رسانی، رمضانی ادامه داد: در سایر مراکز اقامتی اعم از میهمان سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و … ۲۵ هزار ۴۸۱ نفر اقامت داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: در این مدت ۳ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۶۲۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و گردشگری استان بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا