متوسط تردد روزانه بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه طی ۱۸ روز گذشته

پایگاه خبری افق و اقتصاد- مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: «طی ۱۸ روز گذشته، متوسط تردد بین استانی روزانه در تمام کشور به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۲۶ وسیله نقلیه رسیده است.»

فرهاد مهریاری امروز یکشنبه ۱۴ فروردین‌۱۴۰۱ گفت: بر اساس آخرین آماری که از سامانه ترددشمار دریافت کرده‌ایم، متوسط تردد بین استانی روزانه در تمام کشور از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پایان روز ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۱، تعداد ۲میلیون و ۲۰۰ هزار و ۲۶ وسیله نقلیه ثبت شد.

 مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: روز ۱۳ فروردین‌ماه متوسط تردد بین استانی به ۲ میلیون و ۲۰ هزار و ۳۱۲ وسیله نقلیه رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۴ درصد کاهش داشت.
به گفته ولی‌پور تغییرات تردد بین استانی از ابتدای طرح تاکنون نسبت به نوروز سال قبل، ۵۰ درصد افزایش داشت.

او در ادامه یادآور شد: بیشترین تردد بین استانی روزانه با ۲میلیون و ۶۴۶هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه مربوط به پنجم فروردین‌ماه بوده است.

به‌گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مهریاری بیان کرد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۱، استان خوزستان ۱۶۷درصد، بوشهر ۱۰۹درصد، اصفهان ۷۸درصد، خراسان رضوی ۷۴درصد و هرمزگان با ۷۱درصد، بیشترین افزایش را نسبت به سال قبل داشته‌اند.

 مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: برای مجموع استان‌های تهران و البرز نیز تردد ۹میلیون و ۳۵۰هزار و ۵۴۰ وسیله نقلیه ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۹درصدی داشت.

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا