نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی: ستاد هماهنگی خدمات سفر با محوریت وزارت میراث‌فرهنگی با همدلی و تعاون اقدامی بزرگ را رقم زد

به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد : نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت:شایسته است از ستاد هماهنگی خدمات سفر که ۲۳ دستگاه با محوریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همدلی و تعاون، اقدامی بزرگ را رقم زدند، تقدیر و تشکر به عمل آید.

محمدرضا دشتی اردکانی امروز سه‌شنبه ۲۳ فرروردین ۱۴۰۱ با بیان این مطلب اظهار کرد: «فصل بهار همواره فرصتی برای آرامش جستن در رستاخیز طبیعت و الهام گرفتن از شگفتی‌های آفرینش بوده است.

او افزود: «بی‌علت نیست که آیین نوروز، این میراث جهانی ناملموس که در گستره تاریخ، الهام‌بخش امید، و عطوفت در قلب‌ها بوده، تجلی‌بخش پیوند میان روح انسان و طبیعت با خالق متعال است و در تمامی ابنای بشر، فارغ از هر نژادی با زبانی عامل دوستی بوده است.

دشتی اردکانی یادآور شد: «ایرانیان نیز در ایام نوروز در کنار سنت حسنه دید و بازدید اقوام و آشنایان، با سفر به اقصی نقاط کشور از فرصت این ایام بهره لازم را می‌برند. در نوروز سال جاری، پس از دو سال وقفه به علت همه گیری ویروس کرونا، شاهد افزایش

چشم‌گیر سفرها بودیم و شایسته است از ستاد هماهنگی خدمات سفر که ۲۳ دستگاه با محوریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همدلی و تعاون، اقدامی بزرگ را رقم زدند، تقدیر و تشکر به عمل آید.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «اما یک عامل، همواره تلخ کننده این ایام بوده و آن تصادفات جاده‌ای است که در نوروز امسال قریب به ۷۵۰ کشته و بالغ بر ۸ هزار مصدوم بر جای گذاشت.

او افزود: «محافظت، نگهداری و مرمت آثار، ابنیه و بافت‌های تاریخی، توسعه گردشگری و صنایع‌دستی یکی از بهترین طرق برای توسعه پایدار کشور و بالاخص شهرستان اردکان خواهد بود چرا که با این عمل هویت و اصالت را نیز در نظر خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا