فراخوان انتخاب سرمایه‌گذار برای چند منطقه نمونه گردشگری اردبیل

 پایگاه خبری افق و اقصاد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از فراخوان عمومی انتخاب و ارزیابی سرمایه‌گذار برای چند منطقه نمونه گردشگری در حال توسعه استان اردبیل خبر داد.

نادر فلاحی امروز ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ گفت: «اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با انتشار فراخوانی برای مناطق نمونه گردشگری بولاغالار نیر، ازناو خلخال، گردنه الماس و دربند هیر سرمایه‌گذار انتخاب می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: «عموم سرمایه‌گذاران ملی و استانی می‌توانند به منظور اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در این مناطق نمونه گردشگری از ۵ اردیبهشت تا ۱۰ اردیبهشت برای اخذ اسناد و مدارک مرتبط به معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل مراجعه کنند.

فلاحی تاکید کرد: «به منظور رونق گردشگری استان به دنبال توسعه مناطق نمونه گردشگری در سرتاسر استان هستیم و سرمایه‌گذاری در این مناطق باعث افزایش جاذبه‌های گردشگری و ماندگاری بیشتر مسافر در استان می‌شود.

او انتخاب سرمایه‌گذار برای این مناطق نمونه گردشگری را منوط به توان مالی، تجربه و آمادگی اجرای پروژه سرمایه‌گذار دانست و گفت: «اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در همه زمینه‌ها و مناطق، به‌خصوص مناطق نمونه یاد شده در این فراخوان آماده همکاری و پذیرش سرمایه‌گذاران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا