توزیع بیش از ۸۰۰ هزار تن آرد در بین روستائیان کشور

پایگاه خبری افق و اقتصاد- مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از توزیع ۸۶۹ هزارو ۷۱۹ تن آرد بین روستائیان سراسر کشور خبر داد.

دکتر اسماعیل قادری فر معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اعلام اینکه در سال گذشته بیش از ۸۰۰ هزار تن آرد در بین روستائیان توزیع شد، گفت: در راستای خدمات رسانی به روستائیان و کشاورزان و همچنین براساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون روستایی در سطح روستاها اقدام به توزیع آرد و کالاهای اساسی می کند.

این مسئول هدف از توزیع آرد بین روستائیان را ارائه خدمات بهتر و در راستای حمایت از روستائیان دانست و خاطرنشان کرد: از مهمترین مزایای این اقدام تعاونی‌های روستایی، کاهش رفت‌ وآمد روستائیان، صرفه‌جویی در وقت و هزینه است.

وی در ادامه افزود: سهمیه آرد هر شهرستان براساس آمار جمعیت شهری و روستایی محاسبه می شود.

به گزارش سازمان تعاون روستایی، قادری فر با بیان اینکه عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند، تصریح کرد: در حال حاضر در بحث توزیع آرد در سطح کشور هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا