سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران دیدار و گفتگو کرد

پایگاه خبری افق و اقتصاد : کارگران یکی از شریفترین و زحمتکش ترین قشرهای جامعه است که با کار خود به تولید و اقتصاد کشور رونق می بخشد.

در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، پیشگیری ، نظم و امنیت سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در راس هیاتی در اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران حضور یافت و با تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران دیدار و گفتگو نمود.

در این جلسه مراد مرادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره نامگذاری امسال به نام «تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرینی» از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: تولید اتفاق نمی‌افتد مگر به دستان زحمتکش کارگر.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: تولید اتفاق نمی‌افتاد مگر با دست رنج کارگران. اگر بخواهیم در حوزه تولید نقش فعالی ایفا کنیم بایستی به دنبال حل مسائل و رفع مشکلات آنها بپردازیم.

وی مطرح کرد: بایستی با تشکیل کمیته های تخصصی پیشگیری از تنش های محیط کار از هرگونه آسیبی به آنها جلوگیری کرده و با بررسی های کارشناسانه و مشاوره های به موقع هرگونه تنش و آسیبی را کنترل و مدیریت نماییم.
نشست با نیروی انتظامی
وی بحث پیشگیری از تنشهای کارگری را مطرح کرد و گفت: با تشکیل کمیته های تخصصی پیشگیری از تنش های محیط کار از هرگونه آسیبی به آنها جلوگیری کرده و با بررسی های کارشناسانه و به موقع و با مشاوره های تخصصی هرگونه تنش و آسیبی را کنترل و مدیریت کنیم.

سرهنگ مراد مرادی افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ايران و تاثیر آن بر تولید با همکاری و اقدامات این دو دستگاه اجرایی و انتظامی ما در تهران هیچگونه تنشی را در حوزه کارگری نداشته ایم.

وی در خاتمه سخنانش گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با داشتن نقش مهم هدایتگری در حوزه کارگری و رفع مطالبات آنان بین کارگر و کارفرما، و ایجاد سازگار مناسب توانسته نقش حمایتی و حاکمیتی خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید. این فرماندهی به نوبه خود از مدیریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران قدردانی می نماید.

در ابتدای این نشست تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به اجرای کامل بندهای تفاهمنامه فی مابین اداره کل تحت مدیریت خود و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، بیان داشت: نیروی انتظامی از اصلی ترین شرکای اجتماعی ما و در کنار تشکل های کارگری و کارفرمایی و سازمان بسیج کارگری و کارخانجات که شرکای اجتماعی رسمی و قانونی محسوب می شوند قرار دارد.

وی افزود: دلاورمردان و شیر زنان نیروی انتظامی بی ادعا و پرتلاش حافظان امنیت ملت و مرز و بوم کشور هستند. اعتقاد دارم بایستی نگاه نرم‌افزاری به نیروی انتظامی داشته باشیم و باور دارم که جان و ناموس و آبرو و مال ملت در گرو باورمندی و توانمندی شما غیور مردان است.

تهمینه دانیالی با اشاره به فرموده رهبر کبیر انقلاب که “حفظ یک پیروزی مهمتر از اصل پیروزی است”، بیان داشت: این مهم امروز کاملا مشهود است که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت و آرامش مردم در گرو ایثارگری شما می باشد.

وی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) جایگاه صیانت را بسیار مهم دانست و افزود: جایگاه صیانت آنقدر بالاست که رسول مهربانی که به امیر المومنین علی(ع) فرمود “صیانت دین با توست چرا که هر اتفاقی در آینده ز تو و نسل تو اتفاق می افتد”.

مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران حوزه همکاری را با جان برکفان نیروی انتظامی بسیار متنوع برشمرد و افزود: فعالیت ما با شما بسیار بیشتر از جلوگیری از تجمعات، تنشها و این قبیل موارد می باشد چرا که می توانیم در همه حوزه های فرهنگی، اجتماعی، آموزش و ترویج توانمندسازی جوانان و جویندگان کا ما را یاری نمایید.

وی نگاه دولت سیزدهم را حفظ کرامت مردم دانست و افزود: هر شهروندی حق دارد خواسته های خود را بیان کرده و ما با پاسخی مناسب او را راهنمایی و هدایت کنیم.

وی با توجه به تجربه موفق ستاد کرونا در واکسیناسیون جامعه، بیان داشت: در بحث مردمی سازی اقتصاد هم نیازمند تشکیل یک ستاد تخصصی با حضور نیروهای لشکری و مسلح هستیم که این اتفاق می‌تواند به خوبی موجبات صیانت از حقوق مردم را فراهم آورد.
تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خانواده های نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی را افرادی بی ادعا و ایثارگر توصیف کرد و گفت: خانواده های نیروهای مسلح بدون هیچ چشم داشتی و در کمال گمنامی شرایط زندگی شخصی را برای شما بگونه ای اداره می کنند که بتوانید بدون دغدغه به مردم و مملکت خدمت نمایید.

وی با بیان اینکه اولویت نخست ما رسیدگی به خواسته های خانواده های شما است ، بیان داشت: ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران آماده ارائه خدمت به شما و خانواده هایتان در حوزه های اشتغال، بیمه، آموزش فنی و حرفه ای و ورزش می باشد.

شایان ذکر است در پایان این دیدار سرهنگ مرادی معاون اجتماعی فاتب لوح تقدیری را از سوی سردار پاسدار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران اهداء نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا