تحقیقات درباره پرونده متروپل سریعتر تمام شود

پایگاه خبری افق و اقتصاد محسنی اژه‌ای گفت: تحقیقات درخصوص حادثه متروپل آبادان و پرونده اشخاصی که در این حادثه مقصر بوده اند هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

رئیس قوه قضائیه به معاون اول قوه قضاییه دستور داد که نسبت به اتمام سریع‌تر تحقیقات درخصوص حادثه متروپل آبادان پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا پرونده هر شخص به هر میزانی که در این حادثه مقصر بوده طبق قانون تکمیل شود.

او ضمن گلایه از برخی رسانه‌های داخلی که بعضی دروغ‌ها و مطالب خلاف واقع را درخصوص حادثه متروپل منتشر می‌کنند، گفت: هیچ کدام از مسئولان ذی‌‍ربط و هیئت‌های اعزامی (دولت، مجلس و دادستانی کل کشور) نسبت به فرد مورد اشاره در خصوص فروریختن ساختمان آبادان گزارشی ارائه نداده‌اند و طبیعتاً اقدام قضایی نیز در مورد وی در این خصوص صورت نگرفته است.

دستگاه‌‌‌های اطلاعاتی اتفاقات سالگرد رحلت امام را بررسی کند

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اتفاقی که در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در روز چهاردهم خرداد در حرم مطهر امام راحل (هنگام سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن خمینی) رخ داد و با موضع‌گیری و نارضایتی رهبر معظم انقلاب همراه بود، گفت: با توجه به اینکه اتفاق رخ داده در روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام راحل، مسبوق به سابقه است، از دستگاه اطلاعاتی می‌خواهیم تا این موضوع را دنبال کنند.

به گفته محسنی اژه‌ای اگر دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که می‌خواهند اینگونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود و اقدام مقتضی و متناسب صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا