آغاز طرح نورزی سازمان تعزیرات و کنترل بازار

پایگاه خبری افق و اقتصاد- به گفته رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، در اجرای طرح نورزی سازمان تعزیرات و کنترل بازار، با تخلفات بازاری محتکران و گرانفروشان برخورد قاطع می‌شود.

امروز نشست خبری احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت نزدیکی به ایام مبارک ماه رمضان و فرارسیدن نوروز با محوریت آغاز طرح نوروز و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

احمد اصانلو در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مسئولیت اصلی بر بازار، قیمتگذاری و توزیع و عرضه کالاها و… برعهده سازمان صمت، جهاد کشاورزی وسایر مراجع نظارتی است.

وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به پرونده‌ها و تخلفات است، اما با توجه به التهابات بازار بر اساس نوسانات قیمت ارز و در آستانه نوروز در سال‌جاری متفاوت خواهد بود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه از امروز(دوشنبه) به مدت ۲ ماه در غالب طرح نوروزی و گشت‌های مشترک تعدادی از روسای سازمان در میدان حاضر هستد، افزود: روسا شعب باتوجه به اختیارات بر اساس مصوبه سران قوا در مرحله بدوی و بدون قطعی شدن رای به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

اصانلو با بیان اینکه تمامی کسبه بازار، تولیدکنندگان و… قانونمند هستند، تاکید کرد: در این دوره جدید در سال‌جاری تخلفات قابل اغماض نیست و با متخلفان، محتکران و گرانفروشان برخورد قاطع و باز دارنده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا