۸۰ مغازه تولید کفش در بازار تهران طعمه حریق شد

پایگاه خبری افق و اقتصاد- به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، شب گذشته آتش سوزی یک مرکز تجاری ۲ طبقه در بازار تهران حادثه ساز شد، در این آتش سوزی ۸۰ مغازه تولید کفش آتش گرفت.

جلال ملکی افزود: ساعت ۲۱:۳۱ دقیقه شب گذشته آتش سوزی یک مرکز تجاری ۲ طبقه در کوچه سید، ولی بازار تهران حادثه ساز شد، در این آتش سوزی ۸۰ مغازه تولید کفش که در زمینه نگهداری و فروش مواد اولیه فعالیت می‌کردند طعمه حریق شد.

وی گفت: این آتش سوزی تلفات جانی نداشت، اما خسارات مالی زیادی بر جای گذاشت.

ملکی ادامه داد: کانون اصلی آتش در طبقه دوم پاساژ پنج باب مغازه به وسعت ۱۰۰ متر بود که در محل مملو از مواد قابل اشتعال همچون حلال‌های تینر و بنزین و سایر لوازم بود.

وی با بیان اینکه آتش در حال سرایت به سقف شیروانی و سایر مغازه‌ها بود، گفت: آتش‌نشانان عملیات مهار را آغاز و همزمان بخشی از سقف شیروانی را برش دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، این آتش سوزی بدون مصدومیت مهار شد اما از تولیدکنندگان درخواست داریم با توجه به ایام عید و افزایش ساعت کاری حتماً در ایام شب نیز از مسدود کردن مسیرهای خروجی کارگاه و پاساژ خودداری کنند و از کارگران ۲۴ ساعته استفاده نکنند زیرا در گذشته نیز به دلیل خستگی کارگران شاهد اتفاقات ناگواری بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا