توزیع بالغ بر۱۰ هزار تن کالای اساسی در ماه مبارک رمضان

پایگاه خبری افق و اقتصاد – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تلاش این سازمان درجهت رفاه حال شهروندان در ماه مبارک رمضان، از توزیع بالغ بر۱۰ هزارتن کالای اساسی تنظیم بازاری با قیمت مصوب در این ایام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد به نقل از جهاد کشاورزی استان تهران، « جبرئیل برادری» با بیان اینکه مدیریت بازار کالاهای اساسی کشاورزی باتوجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان به طور ویژه ادامه دارد، گفت: امسال باتوجه به تقارن روزهای رمضان و نوروز، علاوه بر نظارت بر روند توزیع میوه شب عید که توسط تعاون روستایی صورت گرفت، عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ازجمله خرما، برنج و شکر نیز در دستورکار قرار گرفت.

توزیع ۱۰ هزار تن برنج و شکر با قیمت های مصوب

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار کرد: بنابراین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۶ هزارو ۶۸۷ تن برنج و ۲ هزارو ۵۰۰ تن شکر با قیمت مصوب در بازار توزیع شده است.

عرضه ۹۳ تن خرما مضافتی و کبکاب

برادری درباره توزیع خرما در استان تهران گفت: خرما به عنوان محصول پرمصرف این ایام و با هدف مقابله با گرانفروشی و بازار رسانی گسترده، نیز در سبد توزیع جهاد کشاورزی قرار گرفت و توسط تعاون روستایی دو نوع خرمای مضافتی با قیمت ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان و کبکاب با قیمت ۳۹ هزارتومان در فروشگاه های رنجیره ای و میادین میوه و تره بار عرضه شد.

به گفته وی، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۹۳ تن خرما در اختیار شهروندان قرار گرفته است و روند توزیع نیز تا پایان ماه مبارک همچنان ادامه خواهد داشت.

توزیع ۱۰۷۰ تن گوشت مرغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درباره توزیع محصولات پروتئینی گفت: باتوجه به موجودی کافی این کالاها، توزیع گوشت گرم از محل واردات و تولید داخل و گوشت مرغ همچنان از طریق واحدهای عرضه ادامه دارد که تاکنون یک هزار و ۷۰ تن درسال جاری توزیع شده است.

برادری تصریح کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در تمام مراحل، از تامین تا توزیع در واحدهای عرضه اعم از نانوایی ها، میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای حضور فعال داشته و از هرگونه تخلف جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد: شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل کم فروشی، گرانفروشی و… با شماره ۱۲۴ موارد را گزارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا