اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در تهران

پایگاه خبری افق و اقتصاد – سردار محمد حسین حمیدی اعلام کرد: موتورسیکلت‌های متخلف توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد، سردار محمد حسین حمیدی گفت: با توجه به افزایش تخلفات موتورسیکلت سواران بخصوص پوشش و مخدوشی پلاک، طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران در شهر تهران اجرا می‌شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بررسی‌ها و حضور میدانی پلیس در معابر پایتخت نشان از این دارد که متأسفانه تخلفاتی چون مخدوشی پلاک، پوشش پلاک، تردد موتورسواران فاقد پلاک و البته حرکت در مسیر خلاف جهت موتورسواران در شهر تهران انضباط ترافیکی پایتخت را تحت تأثیر این ترددها قرار داده است.
وی افزود: لذا طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران با هدف کاهش تخلفات و به طبع آن کاهش تصادفات و افزایش نظم و انضباط شهری در برنامه پلیس قرار دارد.
سردار حمیدی اظهار داشت: آمار و ارقام نشان می‌دهد به رغم اینکه با کاهش تصادفات فوتی موتورسواران مواجه هستیم اما کماکان برخورد با تخلفات آنها جز مطالبات شهروندان است که پلیس در کنار اجرای دیگر طرح‌های انضباطی و ترافیکی طرح برخورد جدی با تخلفات فوق را پیش روی دارد.
ضمن اجرای طرح موتوریار، پلیس در خصوص برخورد با تخلفات پوشش، مخدوشی پلاک و تردد موتورسواران فاقد پلاک آنها را توقیف و روانه پارکینگ می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا