۲ هزار پرونده تخلف بخش حمل و نقل به تعزیرات ارسال شد

پایگاه خبری افق و اقتصاد – معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶۰ هزار مورد بازرسی توسط بازرسان ادارات کل صمت استان‌ها از ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری کالا و مسافر انجام شده است.

 از سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، «تقوی شوازی» به اهم فعالیت‌ها و عملکرد ادارات کل صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در بخش حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری (کالا و مسافر) در سال گذشته اشاره و بیان داشت کرد و افزود: طبق آمار ارائه شده طی سال گذشته (۱۴۰۱)، توسط بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها تعداد ۶۷ هزار و ۵۰۱ فقره بازرسی و نظارت از ناوگان حمل و نقل درون و برون‌شهری کالا و مسافر در سراسر کشور انجام شده است.

وی اظهار داشت: طی همین مدت از مجموع بازرسی‌های صورت گرفته، تعداد ۲ هزار و ۴۵۶ فقره پرونده تخلف در این دو بخش تشکیل که ارزش پرونده‌های متشکله بیش از ۶۰ میلیارد ریال می‌باشد. از این تعداد میزان تخلفات مربوط به شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل برون‌شهری کالا و مسافر طی مقطع زمانی یاد شده ۱۳ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۳۳ ریال و در بخش حمل و نقل درون‌شهری کالا و مسافر به میزان ۴۶ میلیارد و ۶۰۹ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۹۶۳ ریال می‌باشد که برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال شده است.

معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق مراجعه حضوری و یا انعکاس به تلفن ۱۲۴ ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا